REKLAMAČNÍ ŘÁD
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodejce:
Aleš Prymus; IČO 04877390, DIČ CZ7707164949 se sídlem ve Vojkovicích, 73951
zapsaného v živnostenském rejstříku magistrátu města Frýdku-Místku a popisuje postup reklamace zboží.
Kupující je povinen se seznámit s obcodními podmínkami a reklamačním řádem ještě před objednáním zboží.
Objednáním zboží souhlasí kupující s reklamačním řádem a obchodními podmínkami prodejce.
Doklad o nákupu slouží jako základní dokument reklamace zboží a plně nahrazuje záruční list.
Délka záruky
Zákonem stanovená záruční doba je 24 měsíců a začíná dnem převzetí zboží kupujícím.
Převzetí zboží kupujícím
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav balení, jeho neporušenost a případné poškození zaznamenat do protokolu dopravce. Rovněž může v takovém případě kupující převzetí odmítnout. Na pozdější reklamaci v souvislosti s poškozením v průběhu přepravy nemusí prodejce brát zřetel.
Místo uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit v místě sídla prodávajícího na adrese:
Vojkovice 107, 73951
osobním předáním reklamovaného zboží nebo jeho zasláním přepravní službou. V případě zaslání musí být reklamované zboží řádně zabaleno odpovídajícím způsobem tak, aby se předešlo jeho dalšímu znehodnocení. Rovněž musí být zboží v čistém a hygienicky nezávadném stavu.
K reklamovanému zboží přiloží kupující kopii nákupního dokladu, popis reklamované vady a kontaktní údaje kupujícího, pokud jsou jíné než ty, uvedené v registraci nebo kupní smlouvě.
Na co se záruka nevztahuje:
nesprávné použití neodpovídající návodu
neodbornou instalaci zboží
nesprávné použití neodpovídající obvyklému způsobu využití zboží
mechanické zásahy do zboží
běžné opotřebení odpovídající stáří zboží
zboží, které bylo nevratně upraveno zákazníkem
zboží které bylo poškozeno přírodními živly či vyšší mocí
Vyřízení reklamace
Reklamace musí být vyřízena (zboží musí být doručeno zpět kupujícímu) do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží prodávajícím. Prodávající zašle neprodeně emailem kupujícímu písemné potvrzení o převzetí reklamovaného zboží a postupu reklamace. Pokud není 30 denní lhůta dodržena, má se zato, že je reklamace oprávněná a kupující má nárok na výměnu zboží nebo vrácení peněz dle svého uvážení. Prodávající o uplynutí lhůty neprodleně informuje kupujícího a vyzve jej k zaslání instrukcí pro výměnu zboží, případně vrácení peněz.
Kupující má v případě oprávněné reklamace právo na úhradu nezbytných nákladů na doručení reklamovaného zboží prodávajícímu přepravní službou. Tyto musí být uplatněny u prodávajícího do 14 dnů od vyřízení reklamace písemnou formou nebo emailem.
Prodloužení záruční doby
Záruční doba se prodlužuje o dobu vyřízení reklamace. V případě výměny za zboží nové běží opět celá záruční lhůta od data převzetí zboží kupujícím.
Ukončení reklamace
Prodávající neprodleně informuje kupujícího o ukončení reklamace emailem. Opravené/nové zboží prodávající odešle kupujícímu dle instrukcí kupujícího běžným způsobem, nabízeným eshopem. V případě oprávněné reklamace zdarma.
Platnost reklamačního řádu
Tento reklamační řád je platný od 23. 5. 2016 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a je dostupný na stránkách www. CykloCyklo.cz