Počet položek: 0 0,- Kč
www.CykloCyklo.cz
Prvotřídní kolo díly od fajnových výrobců - pro radost z jízdy

Jak nakupovat

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodejce:

Aleš Prymus; IČO 04877390, DIČ CZ7707164949 se sídlem ve Vojkovicích, 73951 

zapsaného v živnostenském rejstříku magistrátu města Frýdku-Místku a popisuje postup reklamace zboží.

Kupující je povinen se seznámit s obcodními podmínkami a reklamačním řádem ještě před objednáním zboží.

Objednáním zboží souhlasí kupující s reklamačním řádem a obchodními podmínkami prodejce.

Doklad o nákupu slouží jako základní dokument reklamace zboží a plně nahrazuje záruční list.

 

Délka záruky

Zákonem stanovená záruční doba je 24 měsíců a začíná dnem převzetí zboží kupujícím.

 

Převzetí zboží kupujícím 

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav balení, jeho neporušenost a případné poškození zaznamenat do protokolu dopravce. Rovněž může v takovém případě kupující převzetí odmítnout. Na pozdější reklamaci v souvislosti s poškozením v průběhu přepravy nemusí prodejce brát zřetel.

 

Místo uplatnění reklamace 

Reklamaci lze uplatnit v místě sídla prodávajícího na adrese:

Vojkovice 107, 73951

osobním předáním reklamovaného zboží nebo jeho zasláním přepravní službou. V případě zaslání musí být reklamované zboží řádně zabaleno odpovídajícím způsobem tak, aby se předešlo jeho dalšímu znehodnocení. Rovněž musí být zboží v čistém a hygienicky nezávadném stavu.

K reklamovanému zboží přiloží kupující kopii nákupního dokladu, popis reklamované vady a kontaktní údaje kupujícího, pokud jsou jíné než ty, uvedené v registraci nebo kupní smlouvě.

 

Na co se záruka nevztahuje:

  • nesprávné použití neodpovídající návodu

  • neodbornou instalaci zboží

  • nesprávné použití neodpovídající obvyklému způsobu využití zboží

  • mechanické zásahy do zboží

  • běžné opotřebení odpovídající stáří zboží

  • zboží, které bylo nevratně upraveno zákazníkem

  • zboží které bylo poškozeno přírodními živly či vyšší mocí

 

Vyřízení reklamace 

Reklamace musí být vyřízena (zboží musí být doručeno zpět kupujícímu) do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží prodávajícím. Prodávající zašle neprodeně emailem kupujícímu písemné potvrzení o převzetí reklamovaného zboží a postupu reklamace. Pokud není 30 denní lhůta dodržena, má se zato, že je reklamace oprávněná a kupující má nárok na výměnu zboží nebo vrácení peněz dle svého uvážení. Prodávající o uplynutí lhůty neprodleně informuje kupujícího a vyzve jej k zaslání instrukcí pro výměnu zboží, případně vrácení peněz.

Kupující má v případě oprávněné reklamace právo na úhradu nezbytných nákladů na doručení reklamovaného zboží prodávajícímu přepravní službou. Tyto musí být uplatněny u prodávajícího do 14 dnů od vyřízení reklamace písemnou formou nebo emailem.

 

Prodloužení záruční doby 

Záruční doba se prodlužuje o dobu vyřízení reklamace. V případě výměny za zboží nové běží opět celá záruční lhůta od data převzetí zboží kupujícím.

 

Ukončení reklamace 

Prodávající neprodleně informuje kupujícího o ukončení reklamace emailem. Opravené/nové zboží prodávající odešle kupujícímu dle instrukcí kupujícího běžným způsobem, nabízeným eshopem. V případě oprávněné reklamace zdarma.

 

Platnost reklamačního řádu

Tento reklamační řád je platný od 23. 5. 2016 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a je dostupný na stránkách www. CykloCyklo.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace